Ons hoofdkantoor is verhuisd naar Talenthouse. Je vindt ons en de receptie aan de Johanniterlaan 10.

Wil je weten waar je Zorgdat
bij jou in de buurt vindt?

Bekijk onze locaties

Organisatie

Het bestuur van Zorgdat bestaat uit de volgende vrijwilligers:

 

Voorzitter: Jan Peter Hijnberg

Penningmeester: Nicole Oosterink

Secretaris: Bianca Dekker

 

Dit bestuur vergadert gemiddeld 6 keer per jaar, waarbij directeur Carla Venema aansluit.
Het bestuur handelt objectief, onafhankelijk en kritisch en kent de volgende kerntaken:

 

  • het kritisch volgen van het functioneren van de organisatie en van de directeur.
  • het proactief geven van adviezen.
  • het bewaken en naleven van de statuten en het regelement.

 

Overstap naar Raad van Toezicht

Vanaf oktober stappen we over naar een andere bestuursvorm. Gedurende een overgangsfase vormen we de organisatie om van een Raad van Bestuur naar een Raad van Toezicht. 

 

Jaarverslagen

Hieronder tref je de uitgebreide versies van de jaarverslagen van Zorgdat.

 

Jaarverslag 2017

Jaarverslag 2018

Jaarverslag 2019

Jaarverslag 2020

Jaarverslag 2021

Jaarverslag 2022

Bekijk het laatste jaarverslag online:

Jaarverslag 2023

 

WNT-verklaring

Zorgdat voldoet aan de WNT wetgeving die jaarlijks wordt vastgesteld. Deze verklaring kan worden opgevraagd bij de directeur van de organisatie.

Kwaliteitslabel

Als organisatie hechten wij belang aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Sinds 2019 dragen wij met trots het kwaliteitslabel Sterk Sociaal Werk Nederland.

 

Wij ondersteunen inwoners van Harderwijk en Hierden ter bevordering van hun welzijn, zodat ze kunnen meedoen in de samenleving.

ANBI-Status

Zorgdat heeft als stichting een ANBI-status, giften kunnen zodoende meegenomen worden in de inkomstenbelasting van de gever. Onze stichting ook steunen met een donatie? Neem contact op via administratie@zorgdat.nl 

 

RSIN 813189512 – Stichting Zorgdat
SBI-code: 88993 – lokaal welzijnswerk

Rekeningnummer: NL95 RABO 0128 4730 02